ÄR MED VÄRLDENS FINASTE och lite iriternade FRIDA THÖRNQVIST!

hej alla glada vi har inte somnat en för att vi e ju inte trötta X)
och vet ni vad Frida håller på med <`? nej mend et kan ni ju inte veta ...
jo hon sitter och tar kort på mig i smyg eller hon försöker men det går inte så bra för henne det iriterar mig  men aja x)

i dag så har jag typ iiinte gjort någonting hhehehehe x)
eller nu ska jag bäretta så här var det :
Elin sa att våran fotbolls final spelades i idag i Nyboda Hallen klockan halv fem X) och då åkte vi dit .....
sen när vi kom dit så var klockan 16:31. vi gick in för att kollla på matchen ....
men när vi kom innn så spelade det några andra killar där och klockan var ju lickssom över.

sen kollade vi på ett papper som hängde på en vägg där
sä här stog det  typ:

Aik mot Bp spelas i bollbora hallen

jag ba aahh nej ! och då skulle matchen redan vara slut typ om vi hade åkt dit så aah.

isstället kollade vi lite på dem andra matcherna som gick där.

sen åkte vi hem och då var klockan typ 6.

Frida skulle äta klockan 6 och sen komma hem till mig och säva här :D

och nu kan vi inte sova aja hej då alla läsare <33


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0