yes...

heeii heii!!
nu kollar jag på tv och sitter samtidit vid datan....

in dag har jag haft jävligt ruuliigt X):D
efter skolan i dag va jag med Mimmi och Mikaela.
vi åkte  till Haninge c och kollade lite där.

när vi va där så åt vi på mc donalds haha....

då va det en fettt skum kille som satt helt själv i typ 13-14 års åldern och kollade på oss jag började as garva och sen mickan och mimmii och lalalalal

vi alla tre köpte svrta tieghts fast alla var typ olika...

sen åkte vi hem och då hade vi sjukt otroligt kuul dååå <33

sen kom jag iaf hem och då hade jag ingenting att göra så jag sminkade migg lite rooligt hahah det kommer bilder sanrt och sen gjorde jag samma sak mi min lillsyrra : älskarrej embla <33


MIMMI OCH MIKAELA IN MY<33333
!


 jag<33 ful
 älskarej <33 ahah fett coola jue
 thhahaha <333

Pusshej älskarejj<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Assow shiiet slutahh lekaw fjortiizzw

2011-02-12 @ 17:31:11
Postat av: Ebba

nej men det e ju roligt :)

2011-03-18 @ 22:22:16
Postat av: c'

Thihihi :*

Skaffa ny blogg hörru inte sluta blogga ;o <3

2011-09-22 @ 19:49:33
URL: http://hastarsaklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0